Saturday, June 25, 2011

tudung oh tudung

Berbekalkan semangat yg ntah tak tau datang dari mana, hari ni aku berjaya menapak kat Jalan TAR...Hamek ko! Sakit tak hengat punye kaki makcik ni haaaa... Taktau la bape kalori berjaya dibakar hari ni... Heheh... Bagus!

Okeh, misi utama sbenanya nak cari tudung. Dah lama teringin nak pakai tudung style Hana Tajima. Korang kenal Hana Tajima? Lama dah aku folo cerita dia. Nah amek link... Minah ni kiut betul la haiiii... letak la pesen ape pun kat badan dia, santek je jadiknye hahhh... Tapi semenjak dua menjak ni, sume orang tengah demam Hana Tajima... lagi-lagi yang anak-anak cicak ni.. Pada pendapat aku, yang anak-anak cicak ni pakai tudung agak mengarut & sarat & berat la nak banding dengan yang dah dewasa. Okeh dewasa kat sini aku define as yang dah grad la.. Yang dewasa ni dah pandai nak "mix-n-match", buat jadi santek...

Tapi hari ni yang buat aku terkejut sangat-sangat, demam Hana Tajima ni bukan stakat kat orang-orang muda je weh... Sampai kat orang-orang tua pun ada! omaigod... Memang tergamam la jugak bila nampak makcik pakai camtu kat Jalan TAR tu tadi.. Haishhh... Takmo komen bebanyak, bayangkan sendiri la yek...

Adios.

Ahaks... I've got a very cute name I could say! And I'm gonna make it as my signature here..Hiksss. I took it as a compliment from my juniors... Who cares! Hahaha

Yang benar,
Kak Dede

No comments: