Wednesday, December 12, 2012

I'm on Pinterest!




Pertama sekali, terima kasih Ila sebab perkenalkan akak dengan Pinterest!

Memang syok. Boleh la simpan gambar-gambar sumber inspirasi yang menarik kat sini jer. Setakat ni baru ada 3 board. Tu pun main campak-campak je apa yang rasa menarik. Belum habis explore lagi. Lepas ni nak buat board scarf, blouse/dress, photography, f&b, travel, macam-macam la.


Keduanya, gembira sebab berjaya jugak 'print screen' kat Mac hari ni. Kenapa la selama ni tak terfikir nak google je caranya kat encik Google kan. Mengong.

Ketiganya, usaha mencari crack untuk Mac punya Adobe Photoshop, AutoCAD dan Sketcthup belum berjaya. Pening kepala aku. Huhu. Ni pun cuba google jugak ni.

Keempatnya, tengah seronok tengok encik suami menggila main game CitiesXL. Dah hampir setahun dia bina bandar New York nya virtually. Belum siap lagi tu. Sekarang ni tengah bina bandar Queen. Aku pulak, seronok bukan apa. Sebab rupa-rupanya, semua bangunan dalam game tu buat pakai Sketchup je weiiii. Tak sabar rasa aku nak share kan bangunan-bangunan yang pernah aku buat kat dalam 3D Warehouse. Pastu siapa yang main game tu pulak, boleh letak bangunan aku tu dalam game dia. Tak ke seronok tu? :)

Hokeh, till then... Bye!




1 comment:

ila ni said...

hi hi hi kan kann, pinterest adalah website yg paling mudah & x banyak songeh. selamat mengepin!