Thursday, September 9, 2010

Dem! Dem! Dum! Esok Raya!

Esok 1 Syawal.

Owh, esok juga hari lahir Along!
Kalau ikut kalendar Islam la hihihi...
Selamat hari lahir Along!
Sob...Sob...Sob...Tahun ni takde duit raya dari Along :(

Cari-cari gambar raya.
Jumpa gambar ni.
Credit to Lei Aziz for the photos.

Bersama Bos No. 4...Owh aku bukan bos. Aku duduk sebab aku sorang perempuan.
Dan kesengalan bermula tanpa bos...


Ni gambar raya tahun lepas.
Design Department & Production Department of
Arkitek Rekacipta Sdn. Bhd. Headquarters.
Kecil je kami kan?
We used to be big. We shrinked after the recession back in 1998.
Sebab tu la ARSB siap ada branch kat JB.
Still standing until now.

Kalau ada rezeki, aku nak tanya kat bos no. 3 camni lagi:

"Mr. XXX, when are you going to transfer me to JB Branch? It has been stated in my offer letter though..."

Nak tuntut janji bos no. 3 itu lagi... Ngehehe...

Dulu sebelum sambung belajar dah pernah tanya camtu.
Dan sambil sengih-sengih dia bagi alasannya.
Dan aku pun rasa alasannya boleh diterima pakai.
Katanya, aku belum cukup 'berisi' nak dilepaskan ke JB.
Ok bos! Cepatla isi saya...Lalalala~

Nanti lepas habis Part 2, nak tanya sekali lagi. Tapi nak tambah sikit kasi ugut sikit...hahaha!

"Mr. XXX, when are you going to transfer me to JB Branch? It has been stated in my offer letter though...Saya ada cable keje dengan opis lain kat JB tau!...
ha takut tak? takut tak?"

Mesti dia jawab camni:

"Pergilah... Jika tidak, kau akan menyesal..."

Atau pun camni:

"Owh please don't Nina! We still need you here! I double up your sallary starting this month!"

Dan kemudian aku pun menjawab dengan nada yang gembira camni:

"WOW! Thank you so much Mr. XXX! I'll stay!"

Ok... Itu tipu dan angan-angan.
Siapa nak kau!

T_T


Berbalik kepada cerita gambar.
Waktu ni kami pakat ramai-ramai pakai baju tona warna biru...Hehehe...
Tapi ade yang degil jugak tak nak pakai.

Ape-ape hal pun...
Di kesempatan ni saya nak mintak maaf pada semua.
Atas segala salah silap selama kita saling mengenali.
Semoga kita semua sama-sama dirahmati oleh-NYA
Sepanjang bulan Syawal ni.
Hingga bulan Syawal akan datang
Dan disambung ke Syawal seterusnya

Dan seterusnya

Dan lagi

Lagi

Lagi

Lagi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Infiniti

SALAM AIDILFITRI, MAAF ZAHIR BATIN


Rindu nak dapat kad raya dari kawan-kawan yang macam ni:


No comments: