Saturday, September 4, 2010

ninot dan designworks

Takde cerita best pun sebenarnya
Cuma
Resign dari Designworks ni dah 3 tahun
Dan dalam masa 3 tahun tu, macam-macam hapdet rupenye

Siti dah kawin dan ade anak 1, dagu masih mantain bulat! hehe
Abg Mie rambut dah panjang sampai pinggang
Siap sanggul lagi! Owh, dah ada uban gak...
Lan dah kawin, dorang kata muka bini dia macam muka aku
Wan & Nani dah kawin, Nani tengah pregnant 6 bulan
Alip camtu le jugak, tapi makin stylo!
Encik Razip dah quit?! macam tak caye jek...
Yang lain-lain, aku dah tak kenal dah...

Wak? Ehem...Wak maintain macho..hehe
Macho sebab dia belanja aku makan beb!
Terima kasih Wak!
Wak ni tokan besar! Stakat belanja aku makan tu, celah gigi dia jek kan wak?
( aircond 30 horse power! ^_^ )
Ko tau 'tokan' tu apa Wak??

Tapi Wak, aku ikhlas ni
Ko memang maintain, tak berubah la...
Dan maintain suka 'bahan' aku jugak hukhuk

Tapi ada satu yang buat aku ingat kat diorang ni
Takde orang lain yang panggil aku

' N I N O T '

Selain dari diorang

Dan malam tadi

"Not, ko dah makin membesar la!"
"Ala Not, lama tak gonjeng-gonjeng ngan ko..."
"Wei Not! Apsal muka ko dah lain?"
"Ni Ninot ke?"

Hurm...
Teringat bila Puan Bos pun akan jerit "Ninoooootttttttt!!!" hanya bila dia marah aku...
Tak boleh belah...

Masuk Arkitek Rekacipta
Ninot dah takde
Bertukar jadi

' N A T '

Apa-apa hal pun
Malam tadi sangat happy la
Iftar dengan Designworks
Iftar ke-5 aku untuk Ramadhan tahun ni
Terima kasih kerana sudi menjemput aku


Okay babai! nak sambung design... Isnin ada pin-up!

No comments: