Sunday, August 15, 2010

aku memasak hari ini! yes!

ye...itulah hakikatnye...

selama aku sambung blaja dan duduk rumah sewa baru ni dalam tempoh 3 bulan lebih...
eh baru 3 bulan lebih je ke?? laaaa takde la lame sangat pun :P haha

tapi tak kira, nak crita jugak..

dalam tempoh 3 bulan lebih tu, hari ni buat pertama kalinya aku memporak-perandakan dapur rumah sewa kami...ngehehe...dan budak-budak rumah aku jadi bahan eksperimen menelan ape juga yang dah dimasak oleh senior dorang ni sebagai santapan berbuka puasa hari ini...ala 1 menu je pun! :P time kaseh ye adek-adek, sudi tolong makan menu buka puasa ni...

ok..dengan ini dipersembahkan....jeng! jeng! jeng!

.......LAKSA SARAWAK.......yeahhhhh :)




amacam warda, jadi tak laksa aku?? ngeh...ngeh...ngeh...

mekaseh ye sebab perkenalkan aku kat laksa sarawak!
lepas ni kelas laksa penang pulak ye cikgu warda! hehehe...

rindu la nak memasak dgn warda n sarah.. teringat waktu bulan puasa duduk Cheras dulu, selalu shopping grocery sama-sama, masak n buka puasa sama-sama.. kalau sahur, mesti sahur yg betul-betul sahur.. i mean, makan berat la.. at least goreng bihun... jarang-jarang sahur makan nestum, kecuali dah dekat akhir puasa..hehe

erm, warda expert kat laksa n lontong.. sarah pulak expert kat nasi lemak sambal special n kuih ijau tradisional orang pekan.. aku... er... aku expert kat ape ek? heee takde kot? :P

3 comments:

leyna mohid said...

hehehe..makcik..dah berjaya masak ek..tgk pon sodap!!!bley la pas ni masak kat umah lak...promote laksa yg sodap nih kat sume..promote jgn x promote..ahaha

hansurii said...

kak nina!!!!!!!! sedapnyerrrrrrrrrr....nak gak....huhu

ninazarina said...

ahaksss...lain kali yek sue ;)