Friday, November 23, 2012

konvo kali kedua




Patutnya aku naik pentas konvo lagi pada 15 Oktober yang lepas. Tapi aku perlu membuat pilihan terbaik, antara naik pentas konvo lagi, atau terbang ke Denmark. Kalau aku pilih untuk berkonvo, aku memang kena bersalin sendiri kat Malaysia sebab lepas tu aku dah tak boleh naik flight, dan terbang sendiri ke Denmark dengan baby. Kalau aku pilih terbang ke Denmark, maka sebaliknya la.... Aku pilih yang kedua, sebabnya hati aku ni rasa kecik jer nak terbang sendiri nanti... Jauh tu... Pastu pulak, aku tak tahan dah nak bermabuk-mabuk sendiri kat rumah mak dan mak mertua bergilir-gilir... Penat... Kesian pulak tu tengok mak abah aku dan mak abah mertua berpening kepala layan mabuk aku, sakin badan aku... Takpela... Lagipun, aku memang dah bersedia dengan kemungkinan ni sejak sebelum aku habis belajar tahun lepas lagi... Nak tau ape aku buat? Haaaaaa.... Aku dah pinjam jubah dan scroll senior yang berkonvo tahun lepas, dan pergi berfotografi sorang-sorang kat studio kat Sri Serdang. Hehehehe... Bijak kan? Walaupun cuma amek gambar sorang-sorang, tapi sekurang-kurangnya aku ada gambar konvo baru... Aku suke! :D

Tapi gambarnya kat rumah mak abah aku pulak. Lupa nak copy. Ni jer la yang ada. Gambar yang kawan-kawan aku tag kat facebook. Tahniah korang... Selamat jadi Arkitek Part II... Owh yer... Ada seorang kawan sekelas aku waktu Part I dulu dah jadi Arkitek Part III la... Daebak!! Tahniah untuk dia... Aku bila ntah...





























No comments: