Monday, July 26, 2010

nasihat

hari ni nak berkongsi nasihat.
nasihat yang disampaikan oleh seorang teman yang dihormati.
nasihat yang betul-betul menyedarkan.

"jangan salahkan kebaikan itu, kerana kebaikan itulah yang dituntut.
jangan disebabkan kebaikan yang tidak dihargai itu, kita kehilangan nilai kebaikan itu."

renungkan.

mungkin kalau letak di sini, boleh diingat sampai bila-bila.
dan kalau terbaca semula, akan cepat tersedar semula.

4 comments:

anOOan said...

begitu mendalam. harap dpt mengingati sy juge.

ninazarina said...

yup..amat mendalam kan...

solitep said...

pe yg dalam ek?cetek je hehe
p/s:explain sket,tkot slah tfsirannyelh

ninazarina said...

wah encik solitep lah!
dalam tu, tembus smpai kerak bumi :P tafsir kat mimpi je bleh? haha